Všechno je to v datech. Jak se pražský startup Dateio dostal do telefonů milionu z nás

„Když navštěvujete stránky Lamborghini, Ferrari a Porsche, je to sice pěkné, ale my vidíme, že nakonec stejně platíte za servis Škody,“ přibližují Ivan Dovica a Ondřej Knot svůj nápad podívat se trochu blíž na data, která o nás sbírají banky.

Se svým technologickým startupem Dateio pomáhají bankám s odměnami pro klienty, které by si jinak musely složitě tvořit samy. Pokud tedy platíte kartou a získáváte za to od své banky nějaké výhody nebo slevy, je tady velká šance, že v tom má prsty právě Dateio. „Odstraňujeme přežitek, že člověk musí nosit nějaké kupony nebo věrnostní kartičky, všechny speciální nabídky jsou schované přímo ve vaší kartě,“ vysvětluje Dovica a hrdě mi ukazuje apku Airbank, kde se Dateio schovává pod ikonkou „odměny“.

Pokračování